Weer of geen weer?

Onderweg naar de molen doemde er aan de horizon een inktzwarte lucht op terwijl ik in de zon reed. Dat was een foto waard, vond ik, dus stapte ik uit om het beeld vast te leggen.

Nog geen vijf minuten later reed ik diezelfde bui in. Het water kwam met bakken uit de hemel. Ik stopte en maakte wederom een foto.

Bij de molen aangekomen, ongeveer vijf minuten daarna, stond de molen in het middagzonnetje droog te dampen.

In de loop van de middag moest ik de molen een paar keer stil zetten en aan de bliksemafleiding leggen, zo heftig werd het zo nu en dan.

Later, toen ik weer thuis was en we zaten te eten, zagen we een prachtige regenboog.

Wat een interessante weerdag was het vandaag!







Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode