Mc Donalds heeft vreemd personeel

Gistermiddag stopte ik even bij McDonalds om via de McDrive een hamburger te halen. Ik koos op de parkeerplaats een mooi plekje uit om te genieten van de regen en deed het raam aan mijn kant helemaal open voor de geluiden en de frisse lucht.

Ik deed het doosje open en begon te eten.
Nog geen minuut later kwam er een medewerker naar me toe om me te vertellen dat ik best wat meer had mogen kopen en wees me waar de deur was, voor het geval ik zijn advies om wat bij te halen ging opvolgen.

Heb je ooit zoiets meegemaakt?


Goede middag, welkom bij ons restaurant.
Eet smakelijk.

Mocht u besluiten dat u niet genoeg heeft, dan is dáár de ingang.


Ik kijk wel even voor u wanneer het rustig is bij de balie, dan kunt u lekker verder eten.


Oeps! U laat een stukje brood vallen, ik raap het wel even voor u op.


Een fijne dag nog, ik ga verder met het opruimen van de rommel.

Op het moment dat de mus naar de ingang wees, probeerde hij in werkelijkheid zijn evenwicht te bewaren, want hij gleed bijna van de spiegel af. Precies toen drukte ik af. Je moet maar geluk hebben :-)

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode