YoWindow: een prachtige weer-app

Een Google+ bericht vestigde mijn aandacht op (wéér) een weer-app.

Deze was echter heel bijzonder, stond er: je ziet het weer alsof je door het raam naar buiten kijkt (vandaar de naam ;-) ).

Ik heb hem eens geprobeerd. Eerst de gratis versie, maar binnen tien minuten was ik om: ik betaalde graag die iets meer dan twee Euro om de advertenties kwijt te raken en de maker te steunen. Dieren lopen heen en weer, je hoort geluiden en de planten bewegen heftiger naarmate het harder waait. Schitterend!
En natuurlijk past het plaatje zich aan het tijdstip aan (donker en licht).

YoWindow geeft mij, samen met Weer & Zo (Pro) en Bright Weather, prima informatie over het weer nu en de komende dagen.





Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode