Een grote bek...

Gisteren waren we met de fotoclub een "daggie uut", waarover later meer. We waren onder andere in Vollenhove.
We dwaalden daar wat rond en op een gegeven moment kwam ik bij het haventje.

Ik zag veel boerenzwaluwen vliegen.
Soms verdween er een zwaluw onder de steiger, waarna er duidelijk het gepiep van jongen te horen was. Daar moest ik meer van weten...
Ik ging op mijn buik op de steiger liggen en kon zo precies onder het hout kijken.
Ja hoor: helemaal achterin, tegen de muur van het havengebouw, zag ik een nest zitten.

Twintig centimeter onder de steiger zat een balk. Ik kon daar precies mijn camera op zetten en door wat te fiegelieren met het schermpje, kreeg ik het nest in beeld en kon ik ook scherp stellen. Toen was het een kwestie van wachten.

Dat werd beloond....


Drie jongen zitten te wachten op thuisbezorgd.nl


Er lijkt iets te gaan gebeuren...


..."Ja, hier moet je zijn!!!

Voor het geval je ons niet ziet of hoort...


Daar komt het eten.


"Wie is er aan de beurt?"


Deep throat is er niets bij...

Zo ging dat dus....


Dat krijg je als je met de fotoclub bent:
Jan Zomer zag mij bezig...

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode