Urban Nature

Vanochtend stond ik op de parkeerplaats van Van der Valk bij Zwolle op een collega te wachten.
Ik was mooi op tijd en had dus alle gelegenheid om een beetje om me heen te kijken.

Dat werd beloond! Vlak bij me vlogen twee puttertjes een boompje in. Ik haalde rap mijn camera uit de rugtas en kon nog net een van de vogeltjes portretteren.

Even later hoorde ik een gekraagde roodstaart zingen. Na wat zoeken vond ik hem: hij zat op de hoek van een balkon, bijna op de hoogste verdieping.

Toen ik een eindje verder liep, bespeurde ik in een een nog kaal boompje een nestje van vorig jaar (neem ik aan).

Zo begon een dag met vergaderingen in het westen goed!!!













Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode