Ik heb er een site bij: overchromebooks.nl

Ja inderdaad: ik heb een website over Chromebooks gemaakt.

Ik was het zo beu dat ik steeds maar hoorde hoe mensen in mijn omgeving verkeerd voorgelicht worden over wat een Chromebook nu wel en niet is, en wat je er nu wel en niet mee kunt doen, dat ik besloten heb om zelf een website over dit onderwerp te maken.

Dus stel ik met genoegen aan u voor: overchromebooks.nl, ook te vinden onder de naam over-chromebooks.nl.

Het doel van deze site is om de leek, dus eigenlijk de gewone man of vrouw, zo veel over Chromebooks te vertellen, dat zij zelf kunnen beslissen of een Chromebook een waardige opvolger zou kunnen zijn van hun huidige computer of laptop.

Inmiddels heb ik een aardig aantal mensen om mij heen die de stap gewaagd hebben. Zij zijn - voor zover ik weet - zonder uitzondering blij dat ze dat gedaan hebben.

Dat geeft de burger moed. En daarom heb ik besloten om mijn ideeën over Chromebooks, maar ook mijn tips over het gebruik ervan, op het Wereld Wijde Web te delen.

Hoort, zegt het voort!
Vind je iets op mijn site waarvan je denkt dat het niet klopt, of denk je dat ik een onderwerp of tip gemist heb, gebruik dan gerust het contactformulier op die website om mij daar op te wijzen.

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode