Handleiding Foto's en Google+


Er is veel onduidelijkheid over hoe je met de foto's in Google+ om moet gaan.

Ik werd zelf ook niet echt blij als ik er mee bezig was. Iedere keer dat ik dacht dat ik het begreep, bleek het toch weer anders te werken...

Daarom ben ik er eens een paar dagen voor gaan zitten. Ik heb nu het idee dat ik het snap. Voor mezelf, maar eigenlijk voor iedereen die het weten wil, heb ik mijn kennis nu in een document gezet.

Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik sta open voor vragen, opmerkingen, aanvullingen en andere bijdragen.
Het stukje over delen (aan het eind) komt nog. Wil je daar iets over weten, kijk dan eind juni nog eens in het document.

Handleiding Werken met Foto's in Google+ 

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode