Nieuwe jas

Eindelijk heb ik het gevonden: het sjabloon dat mijn blog het uiterlijk geeft dat ik graag wil.

Gisteren ben ik weer aan het prutsen geweest, want ik was niet tevreden met jasje waarin mijn blog zat.
Het was weliswaar responsive, wat betekent dat de tekst en de plaatjes zich automatisch aanpassen aan de breedte van het scherm of het apparaat waarmee je de blog bekijkt, maar het was lastig om alles goed te presenteren. Maar ja, het was het beste wat er in de keuzelijst van sjablonen van meneer Blogger te vinden was.

Gisteren vond ik de manier om externe sjablonen te gebruiken. Dat zijn sjablonen die door anderen gemaakt zijn. Toen ben ik gaan zoeken en vond ik er een waar ik wel wat mee kon.

Inmiddels weet ik ook hoe ik sjablonen (tot op zekere hoogte) aan kan passen. Het resultaat is wat u nu ziet.

Ik hoop dat vooral de digibete bezoeker zich nu wat meer op zijn/haar gemak voelt in mijn dagboek.

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode