Google, wat is dat eigenlijk?

De aanleiding van dit artikel is een vraag van een vriendin over Google en privacy.
Zij kreeg ineens de vraag van Google om het privacy statement te lezen en te accorderen.

Veel mensen doen dat achteloos, maar zij had toch haar twijfels en vroeg mijn mening in mijn hoedanigheid van "Mr Google". Lastig, want door mijn enthousiasme voor het bedrijf is mijn mening misschien een beetje gekleurd...

Ik ging een beetje, ahum, googelen, en vond de pagina waarop Google uitleg geeft over missie, doelen, bedrijfsfilosofie, al bereikte mijlpalen en nog veel meer. Gekleurd? Ja, natuurlijk, maar dat doet ieder bedrijf toch?

Ik vond het best interessant om dat eens te lezen.
Klik op het Google logo hieronder om op die pagina uit te komen.

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode