Een prachtige avond

Ik had me gruwelijk vergist: de zon ging veel eerder onder dan ik dacht. Daardoor vertrok ik te laat naar het Mantingerveld en moest ik genoegen nemen met een 'gewone' plek om foto's te maken.
Die plek bleek een schot in de roos, ik maakte er prachtige foto's (vind ik).

En zo je je maar weer: het is goed om een doel te hebben, maar vergeet niet om onderweg open te staan voor mogelijkheden die je misschien ergens anders brengen....

Zo, na dit filosofische uitstapje terug naar vanavond.
Ik raakte lichtelijk in paniek toen ik zag hoe laag de zon al stond, toen ik nog zeker vijf minuten van mijn doel was. Ineens zag ik een plek waar ik misschien ook wat kon schieten. Ik zou dan het blauwe uurtje wel op het Mantingerveld door gaan brengen.

Zie hier het resultaat...

Een beetje abstract...

Wat beter herkenbaar...


Een zeldzaam mooie lucht.

De zon is onder, nu doorfietsen naar het Mantingerveld....

Nog even snel wat drinken voor het naar bed gaan.

Het was een prachtige avond.
Windstil, waardoor je overal vogels kon horen zingen.


Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode