Frisse neus

Tegen het einde van de dag nam het aantal buien af. Ik had nog behoefte aan een frisse neus en stapte op de fiets om een rondje te rijden.

Aan de horizon hingen nog wat buien, maar ik berekende dat ik daar geen last van zou hebben. Dus fietste ik naar de Haarweg, voorbij de golfbaan. Ik zou daar mooi zicht op de lucht en de horizon hebben.

Ondanks de kou was het genieten. Het begon met een kneutje, dat naast het fietspad zat te zingen. Verder zag nog puttertjes, kuifeenden, rietgorzen en een roodborsttapuit. Ik ging vandaag echter voor de luchten.

Ik werd op mijn wenken bediend. Kijk maar.

Het kneutje


De noordwestkant met nog wat buien in de verte.









De laatste bui van de avond creëert nog even een regenboog.

Precies op het huis in de verte. Wow!


Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode