Koningsdag in Rhenen

Vandaag was ik bij mijn moeder in Rhenen.
Rhenen is behoorlijk koningsgezind, wat je vandaag kon zien aan een mooi versierd centrum en heel veel blije mensen.

Na een aangename wandeling in het bos met Huug gingen mijn moeder en ik Rhenen in. Uiteraard had ik mijn camera mee. We kwamen mijn jongste nichtje met haar twee kinderen nog tegen.
Het was mooi weer, maar tegen het einde van de middag moesten we er toch aan geloven en kregen we een portie hagel en later regen over ons heen.
Gelukkig is mijn camera regenbestendig...

Al met al was het een leuke dag.

De dag begon mooi


Het eerste orkestje

De Herenstraat

Mijn moeder was me steeds kwijt.
Haar idee van wandelen was niet dat ik steeds ergens heen liep om een foto te maken...

Nee, ik ben niet van de belastingdienst ;-)

Gelukkig stond er weinig wind.

Wederom de Herenstraat

Dat ziet er niet mooi uit...

Dit wel!

En nog een orkestje...

De Cunerakerk krijgt een grote restauratiebeurt, ook van binnen.

De wereld gezien in een tuba.

De Corinny's waren er ook.

Moi!


Oma en Linda met de kinderen

De Blaasbalgen uit Leidschendam gaven een leuk concert.

Hebbes

Kijk, dát vind ik nou leuk!


Heel mooi, en heel nat.

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode